1. |
Všechna kola Azor jsou vyrobena
v Nizozemsku v městě
Hoogeveen. |
2. |
Kola Azor mají tři vrstvy odolného
laku. První vrstva obsahuje
zinek, který zabraňuje proniknutí koroze pod
lak. Průhledná prášková
vrstva na matných barvách
zabraňuje odření. |
3. |
Blatníky a rám jsou pod vrstvami laku
galvanizovány (stejně tak dutiny),
nebo jsou stejně jako řidítka i další
komponenty jsou téměř vždy vyrobeny
z nerezové oceli (kromě některých
druhů lehkých kol, kde se používá hliník).
Svary jsou ošetřené
mědí, což snižuje korozi
a zesiluje spoje. |
4. |
Díky pevným rámům vyrobeným
z větších trubek je kolo stabilní
a pevné. Jízda na něm je lehčí,
protože energie není absorbována
rámem, ale přenáší s minimálními
ztrátami do zadního kola. To je umocněno
důmyslnou geometrií rámů. |
5. |
Kola Azor mají silnější ráfky s
protidefektovými dušemi a
se silnějšími paprsky (č.13), aby
byla pevnější. Paprsky z nerez oceli
přesně zapadají do náboje kola (o
80 % menší lámavost paprsků) a jejich tloušťka
je minimálně 2,35 mm (paprsky 13). Speciální
způsob jejich zasazení do kola zvyšuje
laterální pevnost a snižuje
boční házivost kola. |
6. |
Kolo jsou opatřena ochranou proti přetočení
řídítek, což zabraňuje
jejich přetočení o 360 stupňů
a tím i poškození brzdových lanek
a světelných kabelů. |
7. |
Pokud jsou rámy vybaveny dvojitým středovým
stojánkem, neulomí se,
i když budete sedět na kole postaveném
na stojanu. |
8. |
Lanka z nerez oceli jsou
potažená teflonem. To zaručuje
hladký chod. |
9. |
Téměř všechny svary jsou ošetřené
mědí. To snižuje korozi
a zesiluje spoje. |
10. |
Kola jsou sestavena ručně
s důkladnou péčí. Všechny díly
jsou důkladně testovány. Test zahrnuje
zkoušku opotřebení, zkoušku laku, testují se
brzdové páky, kola, na kovových a elektrických
součástkách je testována koroze
a u dalších materiálů pevnost. |
11. |
Díky použití těch nejlepších materiálů
a dílů je kolo Azor velmi
spolehlivé a zaručuje
jízdní komfort
a dlouhá léta potěšení
z cyklistiky. |